SUSHI NIGIRI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 183 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Sushi Nigiri. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 18:49 Sushi was in orde. Ik maakte mijn bestelling meer dan een uur op voorhand en het is is alsnog 40 minuten telaat geleverd…
12 jun 2026 om 20:41 altijd lekker eten en snelle bezorging
31 mei 2026 om 20:04 Supervers en heerlijk lekker. Ook snel bezorgd en vriendelijke koerier
22 mei 2026 om 22:10 Snelle levering en lekker eten
29 apr 2026 om 14:04 Smaak was al bij al goed, de rijst was wel een beetje hard, voor de rest was alles in orde heel vriendelijk personeel
19 apr 2026 om 11:30 Snelle levering en heel lekkere sushi
18 mrt 2026 om 21:42 De dim sum scampi was helaas koud. Ik had uramaki met Philadelphia en zalm besteld, maar kreeg enkel zalm.
9 mrt 2026 om 10:36 Het was heel lekker en goede porties! Alleen was er geen wasabi bij.
22 feb 2026 om 20:51 Superlekker! Altijd prima in orde
15 feb 2026 om 10:00 Was erg lekker, enkel jammer dat de gratis dragon eyes er niet bij waren die wel besteld waren.